Deklaracja Dostępności
Specjalistyczna Poradnia Wspierania Rozwoju i Terapii
w Łodzi zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony https://spwrit.pl
- Data publikacji strony internetowej: .
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: .
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
Strona zawiera mapę dojazdu - mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności.
Przygotowanie deklaracji dostępności
Data sporządzenia deklaracji: .
Data ostatniego przeglądu deklaracji: .
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej. Wyniki badania przedstawia tabela podsumowująca badanie dostępności cyfrowej.
Skróty klawiszowe
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do: Elżbieta Wieszczak
- e-mail - kontakt@spwrit.elodz.edu.pl,
- telefon - 42 653 76 75.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do dyrektora poradni:
- Elżbieta Wieszczak
- ul. Hipoteczna 3/5; 91-335 Łódź
- e-mail: kontakt@spwrit.elodz.edu.pl
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich.
Pozostałe informacje
Aplikacje mobilne
Podmiot nie posiada aplikacji mobilnych.
Dostępność architektoniczna
Specjalistyczna Poradnia Wspierania Rozwoju i Terapii
Specjalistyczna Poradnia Wspierania Rozwoju i Terapii znajduje się przy ul. Hipotecznej 3/5 w Łodzi. Wejście do budynku znajduje się po prawej stronie bramy wjazdowej. Przed wejściem znajduje się pojedynczy stopień, brak podjazdu dla wózków. Drzwi opatrzone są zamkiem elektromagnetycznym, otwierane za pomocą domofonu, umieszczonego po prawej stronie. Aby wejść do poradni należy przycisnąć przycisk z napisem SPWRiT. W budynku mają swoją siedzibę dwie instytucje.
Do wnętrza budynku prowadzi jedna klatka schodowa, łącząca 5 kondygnacji. Schody posiadają podesty spoczynkowe między kondygnacjami. Brak windy.
Specjalistyczna Poradnia Wspierania Rozwoju i Terapii posiada swoje pomieszczenia na parterze oraz na pierwszym i drugim piętrze. Każda kondygnacja zawiera korytarze po prawej i po lewej stronie z gabinetami terapeutów. Wejścia do korytarzy z klatki schodowej nie zawierają podwyższonych progów.
Sekretariat poradni znajduje się na drugim piętrze, w końcu korytarza po prawej stronie, w pomieszczeniu 208.
WC jest umieszczone na pierwszym i drugim piętrze, w korytarzu po prawej stronie.
W budynku brak platform, pochylni, informacji głosowej oraz pętli indukcyjnej. Dla osób z niepełnosprawnością ruchową wizyty mogą być organizowane w pomieszczeniach na parterze, po uprzednim ustaleniu telefonicznym terminu wizyty.
Wejście do pomieszczeń na parterze znajduje się od frontu budynku, bezpośrednio od ulicy. Przed wejściem znajduje się pojedynczy stopień. Brak pochylni i podjazdu.
Przed budynkiem znajduje się kilka miejsc parkingowych dla klientów.
Wejście do poradni osoby z psem asystującym jest możliwe po uprzednim uzgodnieniu terminu wizyty i w warunkach zapewniających innym klientom poradni poczucie bezpieczeństwa. Pies powinien być wyposażony w uprząż. Właściciel powinien posiadać certyfikaty uprawnień psa oraz aktualne zaświadczenia o wymaganych szczepieniach. Możliwość wejścia z psem asystującym nie zwalnia właściciela z odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez psa. Z uwagi na potrzeby innych klientów, osobie z psem asystującym towarzyszyć będzie wyznaczony pracownik, od wejścia do budynku poradni, w uprzednio ustalonym terminie.
Poradnia nie oferuje możliwości skorzystania z pomocy tłumacza języka migowego na miejscu lub online.
Dojazd do poradni: od ul. Limanowskiego tramwajem 2AiB,przystanek znajduje się w odległości 100 metrów, na ul. Hipotecznej i Klonowej autobus 99, w odległości 20 i 50 metrów, w zależności od kierunku jazdy.